Eleccions Representants Consell Departament 2021

Eleccions a representants en el Consell del Departament de Filologia Anglesa del PDI sense vinculació Permanent, Personal Investigador en Formació, Alumnat i Personal d'Administració i Serveis.

S'obri el període d'eleccions a representants en el Consell de Departament de Filologia Anglesa dels diferents col·lectius.

CALENDARI ELECTORAL

CENS ELECTORAL PROVISIONAL (Podrà consultar-se en la secretaria del Departament de Filologia Anglesa a través del procediment establit per a garantir la protecció de dades de caràcter personal).

CENS ELECTORAL DEFINITIU

PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES

Termini: del 30 de març al 19 d'abril de 2021

Lloc: Registre General o auxiliars de la Universitat d'Alacant, o a través del tràmit "instància genèrica" disponible en seu electrònica.

Imprès de candidatura individual

Imprès de candidatura agrupada

PROCLAMACIÓ PROVISSIONAL DE CANDIDATURES

No s'han admès per falta de signatura del document de presentació de candidatures, les següents:

María Teresa Martínez Quiles (colectivo: PDI sin vinculación permanente y personal investigador en formación)

Clara Jiménez Navarro (colectivo: Estudiantes)

Mª Jesús Rocamora Ballestero (colectivo: Estudiantes)

La subsanació d'aquest defecte podrà realitzar-se dins del termini establit per a la presentació de reclamacions: del 21 al 23 d'abril de 2021.

PROCLAMACIÓ DEFINITIVA DE CANDIDATURES

Com que el nombre de candidatures presentades és igual (en el col·lectiu del PDI sense vinculació permanent i personal investigador en formació), i inferior (en els col·lectius de l'estudiantat i del personal d'administració i serveis), al nombre de representants a triar, no serà necessari celebrar la votació, resultant proclamades i proclamats com a membres del Consell de Departament les esmentades candidates i els esmentats candidats, de conformitat amb el que s'estableix en l'article 9.3 del Reglament de Règim Intern del Departament de Filologia Anglesa.

Departament de Filologia Anglesa

Facultat de Filosofia i Lletres I