Informació d'interès per a l'alumnat

Beques i ajudes

Informació de la Universitat d'Alacant en la qual consten tots els tipus de beques i ajudes a les quals poden optar els seus estudiants.

Auxiliars de conversa de llengua espanyola en centres educatius

Beques de col·laboració del departament

Beques de col·laboració 2018-19

Relació de professorat interessat a supervisar beques de col·laboració per al curs 2018-19.

Es recorda a l'alumnat que a més de complir amb el projecte de col·laboració, la persona nomenada o nomenat becària o becari de col·laboració, haurà de realitzar una sèrie de tasques amb el Departament de Filologia Anglesa que li seran assignades al llarg del curs.

Beques de mobilitat europea i no europea

Tota la informació referent a la mobilitat internacional i nacional està disponible en la pàgina web del Secretariat de Programes Internacionals i Mobilitat.

Beques Fulbright

Fulbright Espanya