Instruccions per a autors RAEI

Instruccions per a autors

• Tots els treballs presentats hauran de seguir les instruccions per a la presentació de manuscrits que es poden llegir en la següent adreça d'Internet:

Instruccions per a autors (en anglès)

• Els manuscrits, redactats en anglès, hauran d'incloure un resum en anglès al voltant de 200 paraules, i s'hauran de remetre per correu electrònic a l'adreça raei@ua.es.

Procés de revisió

RAEI segueix un procediment estricte de selecció. Cada manuscrit és avaluat de forma anònima per dos revisors. En cas de discrepància entre ells, es recorrerà a un tercer revisor. Finalment, s'informa l'autor sobre la decisió final, en vista del dictamen dels tres revisors.

El procés de revisió té una durada màxima de tres mesos.

Nota sobre drets d'autor

Els treballs apareguts en RAEI no podran publicar-se de nou sense autorització dels editors de la RAEI.

És responsabilitat dels autors l'obtenció d'autorització per a reproduir qualsevol material subjecte a drets d'autor.

Departament de Filologia Anglesa

Facultat de Filosofia i Lletres I
Alacant (Spain)

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464